Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 octombrie 2013

Spiritul OVB

      Introducere in SPIRITUL OVB

     In compania OVB ALLFINANZ fiecare persoana poate beneficia de o mare varietate de informatii in ceea ce priveste dezvoltarea personala, educatia financiara si bineinteles viata in sine. Din acest motiv imi face placere sa va transmit cateva caracteristici ale noastre si cateva idei pe care le implementam cu SUCCESS:


  • posibilitatea de a ajuta oameni 
  • obiectivitatea (prima litera a numelui companiei)
  • posibilitatea de a deveni milionar la o varsta frageda (fara sa se castige la LOTO sau sa se obtina o mostenire)
  • distractie (petreceri, gale, vacante, toate in sistem ALL INCLUSIVE)
  • impartialitate (putem sa oferim orice produs si serviciu din toata piata financiara din Romania, atata timp cat este un serviciu de valoare)
  • calitatea in relatiile cu fiecare client in parte
  • oportunitati de cariera (fiecare nou colaborator, indiferent de background-ul sau educational, primeste formare intr-un mod cat se poate de responsabil din partea persoanelor indrumatoare)
  • atmosfera deosebit de prietenoasa si relaxanta in timpul activitatilor de la birou
  • flexibilitate a timpului (part time, full time sau project based)
     Lista caracteristicilor si ideilor noastre continua si, cu fiecare postare viitoare a mea va voi aduce altele si altele...


     La fel cum eram si eu la inceputul colaborarii mele cu OVB ALLFINANZ, mi se parea ca este prea bine sa fie adevarat, dar va GARANTEZ ca doar interesandu-va in mod direct, veti putea sa va faceti propria parere si veti vedea ca fiecare cuvant pe care l-am scris mai sus si il voi scrie in continuare este cat se poate de ADEVARAT.

     Asa cum v-am obisnuit,

THINK BIG, ACT SIMPLE !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu