Faceți căutări pe acest blog

vineri, 20 iunie 2014

OVB allfinanz ROMANIA - SURPRIZA

     In ultimele saptamani v-am expus o serie de 10 actiuni pe care le veti regreta in 10 ani daca nu le luati in considerare inca de pe acum. Avand in vedere ca vine weekend-ul, v-am organizat aceasta lista in cele ce urmeaza sa o cititi si sa insusiti cat mai multe titluri care vi se potrivesc.












     Sunt o persoana care intotdeauna a apreciat si a recompensat munca oamenilor din jur. Prin urmare m-am gandit la o SURPRIZA pentru voi.
     Adresa mea de mail radu.otelea@ovbro.ro va va sta la dispozitie sa imi transmiteti primele 3 articole care vi se par interesante si cateva cuvinte despre ce veti lua in calcul de acum incolo in viata voastra pentru a nu ajunge sa regretati in urmatorul deceniu.

     Persoana care va avea cea mai interesanta abordare va primi cadoul SURPRIZA si articolul pe care il va trimite il voi posta sa il puteti admira cu totii. 

SURPRIZA va fi acordata pe 1 IULIE 2014. 


 ! THINK BIG, ACT SIMPLE !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu