Faceți căutări pe acest blog

marți, 27 mai 2014

ASTAZI ESTE ZIUA PERFECTA DIN VIATA MEA

   De la ultima postare pe care am facut-o, m-am tot gandit, am citit si m-am interesat ce ar trebui sa fac sa fie BINE. Am ajuns la o concluzie surprinzatoare, dar totusi de bun augur pentru viitorul meu, al persoanelor care ma inconjoara si, bineinteles al VOSTRU(cititorii mei fideli).

   Situatia este simpla, si anume ca TOTUL depinde DOAR de MINE. Motivarea, fie ea pozitiva sau negativa, actiunile pe care le fac, oamenii pe care ii cunosc, comportamentul pe care il am fata de cei din jurul meu, succesul sau esecul, bucuria sau tristetea, rasul sau plansul si asa mai departe, fiecare in parte depind doar de felul in care le percep EU. Tocmai pentru ca totul tine de aceasta perceptie, mi-am spus ca pozitivitatea ar trebui sa fie cuvantul de ordine in VIATA mea.
   Incepand de duminica, 25mai2014, mi-am facut un set de afirmatii pe care le voi scrie si le voi citi cu voce tare in fiecare dimineata pentru a avea O ZI si O VIATA DE SUCCES.
   Pana acum, a functionat, asa ca voi continua, dar nu inainte de a vi le transmite si voua:

ASTAZI este INCEPUTUL NOII MELE VIETI

ASTAZI o iau de la capat

Doar lucruri BUNE mi se vor intampla ASTAZI

Sunt recunoscator ca TRAIESC

Vad FRUMUSETE oriunde in jurul meu

Traiesc cu PASIUNE si MOTIVATIE

Imi fac timp sa RAD si sa ma JOC

Sunt SANATOSTREAZ, ENERGIC si PUTERNIC

Ma concentrez pe toate lucrurile BUNE in VIATA si sunt RECUNOSCATOR ca exista

Sunt IMPACIUIT cu tot si toate

Simt DRAGOSTE si BUCURIE

Sunt LIBER sa fiu EU insumi

Sunt RECUNOSCATOR ca sunt EU

ASTAZI   ESTE   ZIUA   PERFECTA   DIN   VIATA   MEA



P.S. Daca va este mai bine, la inceput, puteti sa intrati aici
(http://ovb-radu-otelea.blogspot.ro/2014/05/astazi-este-ziua-perfecta-din-viata-mea.html)
si sa le cititi in fiecare dimineata.

P.P.S. Sunt convins ca fiecare persoana are nevoie de un astfel de inceput, asa ca, fara extra costuri, informati-va si familia, prietenii sau cunostiintele de aceste cuvinte pline de semnificatie printr-un simplu "share"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu