Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 octombrie 2015

CURSA VIETII: Introducere

Intotdeauna mi-am dorit sa fac lucruri si fapte iesite din comun. Unul dintre acestea este sa termin o cursa IRONMAN (inot 3,8km, ciclism 180km, 42km de alergare  consecutiv, in mai putin de 16 ore). Conform numelui meu, IRON MAN sunt deja :D, mai trebuie doar sa arat materialul din care sunt creat.

De aceea, urcand pe treptele maturitatii, mi-am dat seama ca nu este de ajuns sa iti doresti, trebuie sa si actionezi in consecinta. De la dorinta la putinta este cale lunga, dar sunt de parere ca orice iti propui sa realizezi depinde doar de tine. TU esti singurul care poate sa faca diferenta intre AM REUSIT sau NU AM REUSIT. La final, in momentul cand tragem linie, am ajuns la concluzia ca este mult mai bine sa fii in prima categorie.
Pe aceasta cale, am inceput demersurile de a deveni IRONMAN cu ultima dintre cele 3 probe – MARATONUL.
Consider ca este de bun augur sa luati cateva invataminte din experienta pe care am trait-o si pe care v-o inaintez numind-o “CURSA VIETII”. Toate acestea sunt doar o sinteza a ultimelor 10 saptamani din viata mea, dar va stau la dispozitie pentru detalii sau curiozitati, in scopul de a va da o mana de ajutor sau un sfat in a va atinge obiectivele.
Povestea va cuprinde 3 capitole: PREGATIREA, CURSA si TRAIRILE si o anexa de multumiri pe care va invit sa le savurati rand pe rand.

Pana atunci va doresc SPORT LA SUCCES !!! si traditionalul:



! THINK BIG, ACT SIMPLE !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu